lørdag den 6. juli 2013

LCHF - Og et nyt liv ;)

Midt i alt det trælse, efter blodproppen, har jeg fået blod på tanden for noget andet..
Efter et hyggeligt besøg hos gode venner, der er begyndt at spise LCHF-mad ( low carb - high fat ), er både kæresten og jeg blevet hooked.
Tænk, at kunne spise både fede oste, og få masser af smør og fløde i sin mad.. OG tabe sig .. Hmmm.. det lyder lidt for godt.. Men det virker.. :) . Nu spørger du måske.. Hvad, og hvordan.. Well.. Derfor får du dette link af mig: http://www.dietdoctor.com/wp-content/uploads/2011/03/LCHF-for-begyndere2.pdf

Så bliver du meget klogere, meget hurtigt.
Jeg vil prøve, løbende, at lægge opskrifter på her..
Af bøger vil jeg anbefale:
Klara Desser: "Naturlig og nærende LCHF" ( I øjeblikket til 79,95 i Kvickly)
Lars-Erik Litsfeldt: "Kom godt igang" LCHF på 14 dage

Her er det "Salade Nicoise a ala casa", med grillet laks, og hjemmelavet dijonaise..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar